środa, 23 lipca 2014

Rustykalna firana

Dawno temu zbieralam czasopismo ANNA przez wiele lat .To skarbnica pomysłów i inspiracji.Można tam spotkać wzory na szydełko,haft i wiele innych dziedzin rękodzieła.Ja znalazłam wzór na komplet okien Krótka firanka około 50 cm wysokości z motywem roślinnym ,który powtórzył się w zazdrosce. Dobrałam kolor nici capucino i zabrałam się za realizację mojego przedsięwzięcia.Nie było ono proste dlatego,że prawie każda ścieżka filetu była z innym motywem ,trzeba było kurczowo trzymać się wzoru,żeby nie zrobić błędu.Filet był misterny i trudny.A ja trwałam w swoim zadaniu.A oto efekt mojego zadania,zdjęcia nie pokazują zbyt dokładnie uroku tego kompletu ,ale mi się on bardzo podoba.






5 komentarzy:

  1. Witaj. Bardzo ładna, podoba mi się też wzór. Capuccino ? Co to za nici ?? Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Mam słabość do takich firanek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem tu z rewizytą , akurat trafiłam na post szydełkowy. Firanka jest cudna , bardzo ładny wzór. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi było miło ,że zechciałaś do mnie wstąpić.Dziękuję

      Usuń
  3. Dziękuję za wizytę na moim blogu i za tak miły komentarz. Wpadłam tu do Ciebie z rewizytą i co widzę? Mega zdolną koleżankę! Kochana ta firaneczka z zazdrostkami jest prześliczna. Bardzo, bardzo mi się podoba, super! Ile to pracy... już ja wiem ile... Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak miłe słowa uznania,bardzo mi miło .A ja podziwiam Ciebie i twoje prace.milego dnia życzę.

      Usuń