sobota, 3 stycznia 2015

Życzenia na Nowy Rok 2015

Bardzo serdecznie witam i gorąco pozdrawiam wszystkich, którzy odwiedzają mojego bloga. Dziękuję, że mnie wspieracie w tym co robię. Cieszę się bardzo z każdego pozostawionego wpisu.
Korzystając z okazji chciałam Wam wszystkim złożyć serdeczne życzenia - dużo zdrowia i wszelkiej pomyślności w tym nowym 2015 roku. Dziękuję Alina Kuźmińska.




Właściwie już po Świętach , a ja jeszcze robiłam świąteczne bombki. Wyszły bardzo ładne więc je zaprezentuję, jedną biało złotą, a drugą w kolorach złoto bordowo brązową. Zdjęcie nie odają kolorów, ani wyrazu, ale i tak Wam je pokażę:










A teraz pokażę Wam moje nowe zajęcie - obecnie robię modne na ten czas ubranka na poduszki z wełny. Guziki też robię sama.






A na koniec moja ulubiona kotka - Fruzia



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz