środa, 26 listopada 2014

Ozdoby Bożonarodzeniowe - gwiazdeczki

Już wkrótce nadejdzie czas przygotowań do Świąt Bożonarodzeniowych. Można już zobaczyć w różnych sklepach pierwsze ozdoby świąteczne. Prawdę mówiąc to jeszcze więcej jak cztery tygodnie, ale kto pierwszy ten lepszy prezentuje swoje wyroby. Ja w tym roku zrobiłam kilkanaście bombek na szydełku, ale nie zrobiłam zdjęć więc nie mam się czym pochwalić, ale za to uszyłam gwiazdeczki świąteczne na nowo nabytej maszynie. Lecz to nie taka byle jaka maszyna bo to hafciarka Janome. Już dawno chciałam mieć taką maszynę, ale nigdy nie było na nią pieniędzy.I nagle się pojawiły jakieś oszczędności i oto jest. Maszyna jest jak dobry komputer, wymaga dużo nauki, posiada wiele udogodnień i wspaniale się na niej szyje i haftuje. Mam nadzieję, że w najbliższym czasie coś Wam zaprezentuję. Cieszę się z nowego zakupu, bo to pozwoli mi jescze bardziej rozwinąć moje za interesowania krawieckie.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz