piątek, 8 sierpnia 2014

Firany do sypialni

Ostatnio naszło mnie sprzątanie .Kompleksowo posprzątałam dwie sypialnie wraz z myciem okien ,a jak okna czyste to przydałaby się i nowa firanka . Z resztek starego materiału wycięłam dwa fasony takie ,które widziałam w sklepie i bardzo mi się podobały.Dokupiłam taśmy do marszczenia oraz ozdobną gipiurę do wykończenia brzegów.Szybko zasiadłam do szycia a ,  że jest to czynność, którą lubię bardzo robić to poszło dość sprawnie, a oto efekt mojej pracy.





1 komentarz:

  1. Bardzo ładne wnętrze sypialni, powieszona firanka też jest niczego sobie. ;) Z ciekawości też brałaś z tej strony https://malgorzata.poznan.pl/firany-do-sypialni-co-jest-teraz-w-modzie/? Przypomina nieco zdjęcie firany na stronie pracowni, może szyła ta sama osoba. :)

    OdpowiedzUsuń